DNVTS24
"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.
Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ АД се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.
С цел развиване и поддържане на високо качество на услугите ни, обябяваме свободна позиция в отдел "Събиране на вземания" за длъжността Специалист "Преговори с клиенти по телефон".
Функции и отговорности:
- Преговаря по телефона с клиенти, които имат просрочени задължения към компанията;
- Предлага гъвкави схеми за изплащане на дълга, съобразени с възможностите на клиента;
- Преди осъществяване на контакт проверява необходимата информация за клиента;
- Отразява резултатите от извършените контакти, причините при отказ за плащане и новооткрита клиентска информация в клиентска база данни;
- Информира прекия си ръководител за идентифицирани проблеми с клиентите и съдейства за тяхното разрешаване.
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно образование;
- Минимум 1 година опит в сферата на обслужване на клиенти;
- Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип;
- Клиентски ориентирано поведение;
- Умения за водене на преговори;
- Инициативност, проактивност и организираност.
Предимства:
- Опит в преговори с клиенти и умения за събиране на дълг.
За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.
Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.
Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.
Като приобщаваща компания, "Софийска вода" АД поема ангажимент за многообразие и осигуряване на равни възможности за всички кандидати без дискриминация.