Начини на плащане
Български пощи ЕАД
Центровете на Софийска вода
Easy Pay
Банка ДСК
Касите на FastPay
Терминали на CashTerminal
Плащане през виртуален ПОС терминал
Можете да заплатите сметката си за вода през виртуалния ПОС терминал
Центровете за обслужване на клиенти на Софийска вода
Чрез терминалите на ОББ
Чрез терминалите на Борика
Чрез терминалите на Борика (системата bPay)
Трябва да изберете последователно опциите: “Други услуги”, “B-pay”, код 55000, след което въведете 10 – цифровия номер на договорната Ви сметка (само за банкомати на ОББ). На екрана на банкомата се извежда сумата на задължението за въведения абонатен номер и наличността по картовата сметка на клиента. Потвърждаването на плащането става с въвеждане на ПИН на картата. След плащането чрез банкомата се отпечатва бележка с информация за извършена операция.
Чрез терминалите на ДСК АД
Pay-by-Bank
CashTerminal онлайн
A1 Wallet
Upay
Системата на "Транскарт файненшъл сървисис" ЕАД
През портала за интернет банкиране на ДСК
EasyPay през Viber
Системата на "ИПЕЙ" АД
Кредитни карти iCARD
Банка ДСК
IBAN: BG87STSA93001523056925, BIC: STSABGSF
Моля задължително посочвайте номер на фактура и клиентски номер или договорна сметка.
Обединена Българска Банка АД
IBAN: BG39UBBS80021067510940, BIC: UBBSBGSF
Моля задължително посочвайте номер на фактура и клиентски номер или договорна сметка
Пощенска банка
пл. България №1, IBAN: BG74BPBI79401045466501, BIC: BPBIBGSF IBAN: BG04BPBI79421044118102, BIC: BPBIBGSF
Моля задължително посочвайте номер на фактура и клиентски номер или договорна сметка
Общинска банка клон Денкоглу
ул."Денкоглу" №28, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF
Моля задължително посочвайте номер на фактура и клиентски номер или договорна сметка.
ИНГ банк
Бул."България", 49Б, ет.7, София 1404, IBAN: BG32INGB91451002450035, BIC: INGBBGSF
Моля задължително посочвайте номер на фактура и клиентски номер или договорна сметка.
Банка ДСК
УниКредит Булбанк
На пълномощниците на Софийска вода, които се легитимират със служебни карти
„Софийска вода” предлага на своите клиенти възможността да заплатят дължимите суми за вода на упълномощени специалисти от екипите „Преговори с клиенти”. Те са мобилни представители на отдел „Събиране на вземания”, които посещават имотите на клиенти с натрупан дълг към дружеството и предлагат различни възможности за изплащане.
Всеки екип от специалисти разполага с касов апарат и може да приема пари в брой или да сключва споразумения за разсрочено плащане. При посещението се издава Констативен протокол, в който се описват договорените с клиента подробности.
Специалистите „Преговори с клиенти” се легитимират със служебни карти. При съмнение за истинността на картата, клиентът може да направи справка на телефон 0800 121 21, или да поиска представяне на лична карта от представителя на дружеството.