Софийска вода разширява Центъра си за обслужване на клиенти в „Красно село“
17 гишета ще са на разположение на клиентите
„Софийска вода“, част от Веолия, откри разширения си Център за обслужване на клиенти в „Красно село“ на булевард „Цар Борис III” № 159. Офисът разполага със 17 гишета, модерен и удобен интериор, зали за срещи с клиенти, както и безплатен безжичен интернет.
Работното време на Центъра е 08:00 - 17:00 часа, включително в събота, а приемането на плащания се извършва до 16:45 часа.
„Софийска вода“ напомня на своите клиенти, че много от услугите на дружеството са достъпни и онлайн. Дружеството предлага разнообразни начини за плащане на месечните задължения, дори и без регистрация в сайта, включително през мобилното приложение „Моята вода“. Плащания дружеството приема и през касите на Български пощи ЕАД, Easy Pay, Банка ДСК, FastPay, CashTerminal
https://www.sofiyskavoda.bg/nachini-na-plashtane
Справки за задължения могат да се извършат през клиентския профил, както и през приложението „Моята вода“. И още – „Софийска вода“ предлага онлайн смяна на титуляр на партида.
https://www.sofiyskavoda.bg/change-ownership-requests
Актуална информация за прекъсвания на водата е достъпна денонощно в реално време на информационната карта на сайта на „Софийска вода“.
https://www.sofiyskavoda.bg/water-stops
Екипът на „Софийска вода“, част от Веолия остава на разположение с готовност за съдействие по всички официални канали за комуникация с дружеството!