Старши мениджър "Обслужване на клиенти"

"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.

Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.

С цел поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме свободна позиция в отдел „Обслужване на клиенти“ за длъжността Старши мениджър "Обслужване на клиенти".


Функции и отговорности:

  • Управлява и контролира процесите, свързани с обслужване на клиенти в звената „Центрове за обслужване на клиенти“, „Телефонен център“, „Писмена кореспонденция“ и „Териториални представители“;
  • Разработва стратегии, програми и планове за развитието на дейностите по обслужване на клиенти в съответствие със съвременните най-добри практики, мисията, визията и ценностите на компанията;
  • Осигурява съгласуваност между оперативните планове на звената и стратегическите цели на дружеството;
  • Определя ключови показатели и следи за тяхното качествено и количествено изпълнение;
  • Отговаря за качеството на предлаганите услуги, изготвя месечни доклади за постигнатите цели и предлага подобрения;
  • Планира и отговаря за изпълнението на бюджетите на поверените разходни центрове;
  • Изгражда, ръководи и мотивира екипите си, създавайки необходимите условия за изява и принос на служителите в атмосфера на добри взаимоотношения;
  • Участва в разрешаването на клиентски случаи и взаимодейства с външни организации по въпроси, свързани с обслужването на клиентите.

Изисквания към кандидата:

  • Завършено висше образование;
  • Минимум 3 години опит на управленска позиция, свързана с обслужване на клиенти;
  • Много добра компютърна грамотност – MS Office, SAP;
  • Отлично владеене на английски език при вербална и писмена комуникация;
  • Развити лидерски умения и опит в управлението на големи екипи;
  • Отлични умения за общуване и презентиране на информация;
  • Способност за вземане на решения в критични ситуации при ограничени ресурси от време и информация;
  • Стратегическо мислене и проактивно поведение.

За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.

Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.

Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.

Форма за кандидатстване

Въведете телефонния си номер след нулата

Образование
Сфера на професионални интереси

(Моля, изберете до 3 от посочените професионални интереси)

Полетата маркирани със звездичка (*) са задължителни.