DCS24
"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.
Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ АД се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.
С цел развиване и поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме свободна позиция в отдел "Събиране на вземания" за длъжността Специалист "Преговори с клиенти на адрес".
Функции и отговорности:
- Посещава клиенти с просрочени задължения и ги консултира за начините и условията на погасяването им;
- Инкасира касови и безкасови плащания от страна на клиентите;
- Отговаря за съхранението и ежедневното отчитане на събраните парични средства;
- Договоря и сключва споразумения за разсрочено плащане на място;
- Изготвя и попълва необходимите формуляри и протоколи от посещението на адрес;
- Анализира и подава клиентски случаи за прекъсване на услугата;
- Информира прекия си ръководител за идентифицирани проблеми с клиентите и съдейства за тяхното разрешаване.
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно образование;
- Минимум 1 годинa опит в сферата на обслужване на клиенти;
- Активен шофьор със СУМПС, категория В;
- Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип;
- Клиентски ориентирано поведение;
- Умения за водене на преговори;
- Инициативност, проактивност и организираност.
За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.
Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.
Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.
Като приобщаваща компания, "Софийска вода" АД поема ангажимент за многообразие и осигуряване на равни възможности за всички кандидати без дискриминация.