WCS24
"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.
Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ АД се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.
С цел развиване и поддържане на високо качество на услугите си, откриваме свободна позиция по заместване в отдел "Обслужване на клиенти" за длъжността Специалист "Писмена кореспонденция".
Функции и отговорности:
- Изготвя отговори на писма до клиенти и институции, като спазва регламентирания срок;
- Отговаря за разрешаването на клиентските случаи, събира и анализира информацията, свързана с тях;
- Работи съвместно с други отдели в компанията с цел получаване на актуални данни;
- Отразява всички настъпили промени и предприети действия по конкретните случаи в база данни;
- Изготвя справки, свързани с клиентски партиди;
- Предлага нови инициативи за подобрение в обслужването на клиенти.
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно образование – хуманитарен профил ще се счита за предимство;
- Умения за изготвяне и оформяне на писмени отговори по молби, заявления и възражения;
- Отлична езикова култура и грамотност;
- Много добри компютърни умения (Word, Excel);
- Умения за работа с поставени срокове;
- Подход, ориентиран към клиента.
Предимства:
- Опит в обслужването на клиенти;
- Работа със специализиран софтуер - SAP, Archimed.
За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.
Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.
Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.
Като приобщаваща компания, "Софийска вода" АД поема ангажимент за многообразие и осигуряване на равни възможности за всички кандидати без дискриминация.