Сътрудник Телефонен център
CCA23
Сътрудник Телефонен център
„Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.
Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.
С цел поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме позиция за длъжността: Сътрудник Телефонен център
Специфични условия на позицията:
- Работи на смени по предварително изготвен график;
- Смените са 8(осем) часови, в диапазона 7:00–22:00 часа, от понеделник до неделя;
- Локация – София, Пречиствателна станция за питейни води Бистрица, вилна зона Бункера, ул. Хотнишки водопад №2;
- Осигурен служебен транспорт от и до Метростанция Бизнес парк (Младост 4)
- Транспорт до дома за късните смени.
Функции и отговорности:
- Приема и регистрира подавани от клиенти сигнали за водопроводната и канализационната мрежа;
- Проследява информацията за експлоатационната и аварийна дейност на Компанията;
- Въвежда всички необходими данни в информационните системи на Дружеството – информация за аварии, заявки за услуги и други;
- Осъществява изходящи обаждания за предоставяне на допълнителна информация на клиента;
- Насочва сигнали от клиенти към съответните звена на Компанията, имащи отношение по проблема;
- Решава клиентски казуси;
- Провежда изходящи анкети.
Изисквания:
- Завършено средно образование;
- Опит в сферата на обслужване на клиенти;
- Компютърна грамотност – много добро ниво на владеене на MS Office;
- Отлични организационни и комуникативни умения;
- Способност за ефективна екипна работа в условия на динамична среда;
- Нагласа за решаване на проблеми и сътрудничество;
- Възможност за работа на смени.