Всички екипи на Веолия в България се обединяват, за да се справят с кризата, предизвикана от COVID-19, и да поддържат важните си услуги

Всички екипи на Веолия в България се обединяват, за да се справят с кризата, предизвикана от COVID-19, и да поддържат важните си услуги

Компаниите от Групата Веолия в България са в готовност от началото на м. март и прилагат редица мерки за решаването на проблемите


20.03.2020

Компаниите от Групата Веолия в България са в готовност от началото на м. март и прилагат редица  мерки за решаването на проблемите, предизвикани от разпространението на заразата с COVID-19. Създаден е специален кризисен екип, който координира действията между отделните дружества, за максимално бързо комуникиране на полезна информация и осигуряване на  адекватна реакция на бързо променящата се ситуация.

Предприетите мерки напълно отговарят на препоръките на държавните органи и съответстват на насоките, дадени от Групата Веолия. 
„Реорганизацията на нашата дейност следва два основни приоритета с еднаква значимост: да запазим здравето и безопасността на нашите служители и клиенти и да осигурим непрекъснатост на услугите си“, каза Франсоа ДЕБЕРГ, регионален директор на Веолия за България.

Центровете за услуги в София и Варна бяха затворени и определени задачи от непървостепенна важност, изискващи пряк контакт между хората, бяха отменени. Освен това, където е възможно, за служителите се въведе редуване на работа в офис и работа от вкъщи на ротационен принцип. Към днешна дата няма докладвани случаи на заразени служители в компаниите на Веолия. 

По отношение на другия приоритет, свързан с осигуряване на непрекъснатостта на нашите услуги, някои от които са с жизненоважно значение за обществото като водоснабдяването, всяко дружество създаде свой кризисен екип и изпълнява планове за действие за гарантиране непрекъснатостта на услугите с възможно най-добро качество при специфичните обстоятелства.
В „Софийска вода“ са въведени мерки, чрез които водоснабдителните и канализационни услуги  в София ще бъдат гарантирани дори и при появата на случаи на заразени наши служителите. Качеството на водата не е изложено на риск и отговаря на всички нормативни изисквания за качество.

По същия начин „Веолия Енерджи Варна“ се мобилизира, за да поддържа предоставянето на услугите за отопление и битово-гореща вода на гражданите и промишлеността, а „Веолия Енерджи Сълюшънс“ адаптира организацията на работата си, за да осигурява непрекъснатост на свързаните с водата и енергийните си услуги в страната, предоставяни на летища, търговски и офис сгради и индустриални клиенти.   

Тези планове ще се адаптират съобразно промените в ситуацията, като разчитаме на мобилизацията и солидарността на екипите ни в тази безпрецедентна криза. Ще реорганизираме дейностите си по различен начин, като използваме нашите дигитализирани процеси и експертизата на Групата в управлението на кризи.
 

Още новини
“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

Взимат се мерки за ограничаване на засегнат участък от река Новачица

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Дружеството актуализира цените на услугите си от 1 октомври 2024

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Два други обекта на водното дружество отварят врати и в събота