Всички центрове за обслужване на клиенти се завръщат към нормален график на работа.

Всички центрове за обслужване на клиенти се завръщат към нормален график на работа.

Дружеството отново ще предоставя пълния си пакет технически услуги


12.08.2020

Дружеството отново ще предоставя пълния си пакет технически услуги, но само с избор на обикновена поръчка. Касите на клиентските центрове също ще бъдат отворени за плащане в брой.
 
Центровете за услуги ще работят при стриктно спазване на мерките за безопасност, препоръчани от Здравното министерство: измерване на телесна температура, редовна дезинфекция на помещенията и работните места след всеки контакт с клиенти, проветряване и използване на предпазни средства от служителите на „Софийска вода“. Задължително условие за посетителите остава носенето на маска при влизане в клиентските центрове и спазване на дистанция не по-малко от 2 метра. Секторите за изчакване ще допускат не повече от трима души.    
 
Работното време за клиенти е организирано при следния график:

ЦОК ЦУМ: понеделник-събота: от 09:00 до 18:00 ч., от 13:00 до 14:00 прекъсване на дезинфекция

ЦОК Мега Мол в Люлин: понеделник-събота: от 09:00 до 18:00 ч., от 13:00 до 14:00 прекъсване на дезинфекция

ЦОК Бизнес парк София: понеделник-петък от 08:00 до 17:00 ч., от 12:00 до 13:00 прекъсване на дезинфекция

ЦОК НАГ понеделник-петък от 09:00 до 17:00 (клиентският център предоставя само технически услуги)
 
Междувременно, с отмяната на извънредното положение поради пандемията в страната, „Софийска вода“ започва поетапно да възстановява и изпълнението на планираните си ремонтни дейности за поддръжка на ВиК мрежата, както и  валидността на 30-ния срок за заплащане на фактури, регламентиран в Общите условия за предоставяне на ВиК услуги.  
 
Дружеството благодари на всички свои клиенти за разбирането и съвестното спазване на наложените мерки за здраве и безопасност, предприети, както за тяхната безопасност, така и на нашите служители.

Още новини
Временно няма да бъдат възможни плащания, проверка на задължения и самоотчети поради технически причини

Временно няма да бъдат възможни плащания, проверка на задължения и самоотчети поради технически причини

Част от услугите на „Софийска вода“ ще са недостъпни в периода 25-27.10

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

Взимат се мерки за ограничаване на засегнат участък от река Новачица

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Дружеството актуализира цените на услугите си от 1 октомври 2024

„Софийска вода“  представи резултати от кампанията си за проверка на случаи с високо общо потребление пред домоуправители

„Софийска вода“ представи резултати от кампанията си за проверка на случаи с високо общо потребление пред домоуправители

На работната среща бяха обсъдени и актуални въпроси в комуникацията между дружеството и представителите на етажната собственост