"Софийска вода" сформира кризисен щаб за действие срещу разпространението на коронавирус COVID-19
Във връзка с нарастващото разпространение на коронавирус (COVID-19) в страната и обявеното извънредно положение, в „Софийска вода“ АД влиза в действие кризисен щаб
Във връзка с нарастващото разпространение на коронавирус (COVID-19) в страната и обявеното извънредно положение, в „Софийска вода“ АД влиза в действие кризисен щаб за координиране и предприемане на навременни и адекватни действия при възникналата кризисна ситуация, под ръководството на изпълнителния директор на компанията г-н Васил Тренев. Сформираният кризисен щаб одобрява и изпълнява конкретни мерки за безопасност, както и привежда в действие незабавно всички указания, издадени от националния и столичния кризисен щаб.
На първата си среща днес, кризисният щаб потвърди предприетите към момента превантивни мерки и предприе допълнителни нови действия за опазване на здравето и сигурността на клиентите на „Софийска вода“ АД в следния обобщен ред:
1. Регулярна дезинфекция на помещенията на центровете за обслужване на клиенти (ЦОК). Допълнително всички посетители са призовани да изчакват реда си и да спазват дистанция помежду си. Същевременно е направена реорганизация на работното пространство с цел по-голямо разстояние между приемните бюра, както и са осигурени предпазни средства за служителите в офисите. На този етап остава и въведеното ограничение на работното време в ЦОК при следния график:
• ЦОК Бизнес парк: от 08:00 часа до 17:00 часа (понеделник - петък) с 1 час обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа, през която ще се извършва и дезинфекция на помещението.
• ЦОК Мега Мол и ЦОК ЦУМ преустановяват временно работа, съгласно издадена заповед на министъра на здравеопазването Кирил Ананиев от 13 март 2020 г.
• ЦОК НАГ и Мобилен център временно преустановяват .
• Всички онлайн канали за услуги и контакт с дружеството, както и денонощният безплатен телефон 0800 1 21 21 остават отворени за клиенти.
2. Издадено е разпореждане към всички проверители на водомери да приемат данни за отчет от клиенти дистанционно или чрез оставена бележка на входните врати на домовете им.
3. Силно ограничени остават всички останали услуги с пряк контакт с индивидуални клиенти – подмяна на водомери, поставяне на пломба и др. При неотложна необходимост са предвидени предпазни средства за служителите на „Софийска вода“.
4. Временно са преустановени всички организирани външни посещения на обектите и съоръженията на дружеството.
5. Експлоатационната дейност на дружеството, отстраняване на аварии по мрежата и изграждане на нова инфраструктура ще продължи да се изпълнява при осигурени предпазни средства за служителите на „Софийска вода“ АД и безопасност за клиентите на дружеството. Компанията работи в тясно сътрудничество и гъвкава координация със своите подизпълнители по поддръжка на водопроводната и канализационната мрежа.
При всяко едно развитие на кризисната ситуация, щабът на „Софийска вода“ АД е в готовност за реакция, за да работи в екип с институциите в общите усилия да запазим здравето и безопасността на жителите на столицата ни.