„Софийска вода“ с мерки срещу усложнената грипна обстановка

„Софийска вода“ с мерки срещу усложнената грипна обстановка

Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ въвежда промени в ежедневната си работа


05.03.2020

Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ ще въведе промени в ежедневната си работа, с цел повишаване на грижите по опазването на здравето на клиентите и служителите на „Софийска вода“:

- Променя се работното време на Центровете за обслужване на клиенти. От утре (12.03.2020) те ще работят със следното работно време:
o ЦОК Бизнес парк: от 08:00 часа до 17:00 часа (понеделник - петък) с 1 час обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа, през която ще се извършва и дезинфекция на помещението.
o ЦОК Мега Мол и ЦОК ЦУМ: от 09:00 часа до 18.00 часа (понеделник - петък) с 1 час обедна почивка от 13:00 часа до 14:00 часа, през която ще се извършва и дезинфекция на помещението.
o ЦОК НАГ и Мобилен център временно преустановяват работа.

- Молим клиентите да се обръщат към безплатния телефон на „Софийска вода“, да използват онлайн-заявките за услуги  през сайта на дружеството и известните електронни канали за комуникация. Ако има възможност, посещенията в центровете за услуги да бъдат само в краен случай.
- Молим клиентите, които не могат да отложат посещението си в центровете за обслужване, да изчакват пред офиса, докато служител на „Софийска вода“ ги покани.
Напомняме, че на безплатния телефон на „Софийска вода“, клиентите могат да получат следната информация: районите, които са без вода; салдо по клиентски номер; подаване на самоотчет, период за подаване на самоотчет и период, в който адресът попада в графика за реално отчитане от проверител.

През платформата за запитвания на сайта на „Софийска вода“ клиентите могат да подадат и официални жалби, на които ще получат отговор в рамките на един работен ден.

Във връзка с препоръчителното ограничаване на близки физически контакти, молим клиентите на „Софийска вода“ да се възползват от дистанционните начини за отчитане на индивидуалните си водомери: 
- Безплатен телефон 0800 121 21;
- Интернет сайта на Дружеството;
- Лист, залепен на входната врата на жилището.

Върху него е необходимо е да се посочат следните данни:
- Клиентски номер;
- Номер на водомер;
- Местоположение на водомера – кухня/баня/друго;
- Тип вода, минаваща през водомера – топла, студена;
- Показания на уреда.

Плановите и аварийни дейности няма да бъдат отменяни, с цел непрекъснатост на качествената и надежда работа на „Софийска вода“.  Бихме искали да уверим жителите на столицата, че безопасността и качеството на водата, която подаваме към клиентите ни е с най-висок приоритет.

„Софийска вода“ благодари за проявеното разбиране, което цели предпазване на нашите клиенти и на нашите служители, за които носим отговорност.
 

Още новини
„Софийска вода“, част от Веолия, обявява конкурс за екожурналистика

„Софийска вода“, част от Веолия, обявява конкурс за екожурналистика

Приемат се материали във всички журналистически жанрове

Лабораторни специалисти на „Софийска вода“ обучиха свои колеги от страната по нови изисквания за изследване на водата

Лабораторни специалисти на „Софийска вода“ обучиха свои колеги от страната по нови изисквания за изследване на водата

Биолозите на Лабораторно-изпитвателния комплекс на „Софийска вода“ обучиха свои...

Нова услуга на „Софийска вода“ за собственици и ползватели на басейни

Нова услуга на „Софийска вода“ за собственици и ползватели на басейни

 „Софийска вода“, част от Веолия, вече предлага на своите клиенти възможност за...

„Софийска вода“ – най-одобряваният от клиентите доставчик на комунални услуги

„Софийска вода“ – най-одобряваният от клиентите доставчик на комунални услуги

Дигиталните канали на „Софийска вода“ продължават да печелят популярност и доверие