Alt text
„Софийска вода“ с мерки срещу усложнената грипна обстановка
Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ въвежда промени в ежедневната си работа

05.03.2020

Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ ще въведе промени в ежедневната си работа, с цел повишаване на грижите по опазването на здравето на клиентите и служителите на „Софийска вода“:

- Променя се работното време на Центровете за обслужване на клиенти. От утре (12.03.2020) те ще работят със следното работно време:
o ЦОК Бизнес парк: от 08:00 часа до 17:00 часа (понеделник - петък) с 1 час обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа, през която ще се извършва и дезинфекция на помещението.
o ЦОК Мега Мол и ЦОК ЦУМ: от 09:00 часа до 18.00 часа (понеделник - петък) с 1 час обедна почивка от 13:00 часа до 14:00 часа, през която ще се извършва и дезинфекция на помещението.
o ЦОК НАГ и Мобилен център временно преустановяват работа.

- Молим клиентите да се обръщат към безплатния телефон на „Софийска вода“, да използват онлайн-заявките за услуги  през сайта на дружеството и известните електронни канали за комуникация. Ако има възможност, посещенията в центровете за услуги да бъдат само в краен случай.
- Молим клиентите, които не могат да отложат посещението си в центровете за обслужване, да изчакват пред офиса, докато служител на „Софийска вода“ ги покани.
Напомняме, че на безплатния телефон на „Софийска вода“, клиентите могат да получат следната информация: районите, които са без вода; салдо по клиентски номер; подаване на самоотчет, период за подаване на самоотчет и период, в който адресът попада в графика за реално отчитане от проверител.

През платформата за запитвания на сайта на „Софийска вода“ клиентите могат да подадат и официални жалби, на които ще получат отговор в рамките на един работен ден.

Във връзка с препоръчителното ограничаване на близки физически контакти, молим клиентите на „Софийска вода“ да се възползват от дистанционните начини за отчитане на индивидуалните си водомери: 
- Безплатен телефон 0800 121 21;
- Интернет сайта на Дружеството;
- Лист, залепен на входната врата на жилището.

Върху него е необходимо е да се посочат следните данни:
- Клиентски номер;
- Номер на водомер;
- Местоположение на водомера – кухня/баня/друго;
- Тип вода, минаваща през водомера – топла, студена;
- Показания на уреда.

Плановите и аварийни дейности няма да бъдат отменяни, с цел непрекъснатост на качествената и надежда работа на „Софийска вода“.  Бихме искали да уверим жителите на столицата, че безопасността и качеството на водата, която подаваме към клиентите ни е с най-висок приоритет.

„Софийска вода“ благодари за проявеното разбиране, което цели предпазване на нашите клиенти и на нашите служители, за които носим отговорност.
 

Още новини
VEOLIA: Международна конференция на ООН за климата COP 26

VEOLIA: Международна конференция на ООН за климата COP 26

РЕШАВАМЕ проблемите с климатичните промени чрез ЕКОЛОГИЧНА ТРАНСФОРМАЦИЯ

И тази година "Софийска вода", част от Веолия, подкрепи и участва в Wizz Air Sofia Marathon

И тази година "Софийска вода", част от Веолия, подкрепи и участва в Wizz Air Sofia Marathon

За поредна година „Софийска вода“, част от Веолия, подкрепи най-голямото...

„Софийска вода“ – с още точки за мониторинг на питейна вода при крайни потребители

„Софийска вода“ – с още точки за мониторинг на питейна вода при крайни потребители

86 са вече точките за мониторинг на питейната вода при крайни потребители,...

„Софийска вода“ проведе консултация с потребителите за Бизнес план 2022-2026

„Софийска вода“ проведе консултация с потребителите за Бизнес план 2022-2026

„Софийска вода“, част от Веолия, проведе отворена консултация с потребителите...