„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение

„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение


29.11.2023

Всички центрове за обслужване на клиенти на „Софийска вода“ вече са снабдени с бутон за хора в неравностойно положение. С натискането му, клиентите на дружеството с различни затруднения се обозначават в системата за управление на опашки и получават номер, който им дава предимство. Издадените посредством бутона номера се обслужват приоритетно.
Бутонът е обозначен с надпис, както на български език, така и на брайлова азбука за незрящи и е разположен на адекватна за клиенти с двигателни проблеми височина.
Въвеждането на система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение е поредна стъпка в усилията на „Софийска вода“, част от Веолия, да бъде достъпна и на разположение на всички свои клиенти. 

Още новини
Временно няма да бъдат възможни плащания, проверка на задължения и самоотчети поради технически причини

Временно няма да бъдат възможни плащания, проверка на задължения и самоотчети поради технически причини

Част от услугите на „Софийска вода“ ще са недостъпни в периода 25-27.10

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

Взимат се мерки за ограничаване на засегнат участък от река Новачица

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Дружеството актуализира цените на услугите си от 1 октомври 2024

„Софийска вода“  представи резултати от кампанията си за проверка на случаи с високо общо потребление пред домоуправители

„Софийска вода“ представи резултати от кампанията си за проверка на случаи с високо общо потребление пред домоуправители

На работната среща бяха обсъдени и актуални въпроси в комуникацията между дружеството и представителите на етажната собственост