„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение

„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение


29.11.2023

Всички центрове за обслужване на клиенти на „Софийска вода“ вече са снабдени с бутон за хора в неравностойно положение. С натискането му, клиентите на дружеството с различни затруднения се обозначават в системата за управление на опашки и получават номер, който им дава предимство. Издадените посредством бутона номера се обслужват приоритетно.
Бутонът е обозначен с надпис, както на български език, така и на брайлова азбука за незрящи и е разположен на адекватна за клиенти с двигателни проблеми височина.
Въвеждането на система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение е поредна стъпка в усилията на „Софийска вода“, част от Веолия, да бъде достъпна и на разположение на всички свои клиенти. 

Още новини
Три паркоместа са осигурени за клиентите пред Центъра за обслужване в "Красно село"

Три паркоместа са осигурени за клиентите пред Центъра за обслужване в "Красно село"

Паркирането е позволено в работните дни от 08:30 ч. до 19:30 ч.

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Дружеството актуализира цените на услугите си от 1 октомври 2024

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Два други обекта на водното дружество отварят врати и в събота