„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение

„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение


29.11.2023

Всички центрове за обслужване на клиенти на „Софийска вода“ вече са снабдени с бутон за хора в неравностойно положение. С натискането му, клиентите на дружеството с различни затруднения се обозначават в системата за управление на опашки и получават номер, който им дава предимство. Издадените посредством бутона номера се обслужват приоритетно.
Бутонът е обозначен с надпис, както на български език, така и на брайлова азбука за незрящи и е разположен на адекватна за клиенти с двигателни проблеми височина.
Въвеждането на система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение е поредна стъпка в усилията на „Софийска вода“, част от Веолия, да бъде достъпна и на разположение на всички свои клиенти. 

Още новини
Хартиена фактура на “Софийска вода” остава в миналото

Хартиена фактура на “Софийска вода” остава в миналото

Софийският ВиК оператор предвижда  промени в общите условия на дружеството,...

Подкастът на “Софийска вода” се завръща

Световният ден на водата тази година е посветен на опазването на ледниците. Как...

Столичният ВиК оператор отбеляза Световния ден на водата с откриване на нова обществена чешма и кът за отдих в центъра на София
Веолия и Endeavor стартират партньорство в подкрепа на стартъп екосистемата в региона

Веолия и Endeavor стартират партньорство в подкрепа на стартъп екосистемата в региона

Проектът търси иновативни решения и е подкрепен от Столична община