„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение

„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение


29.11.2023

Всички центрове за обслужване на клиенти на „Софийска вода“ вече са снабдени с бутон за хора в неравностойно положение. С натискането му, клиентите на дружеството с различни затруднения се обозначават в системата за управление на опашки и получават номер, който им дава предимство. Издадените посредством бутона номера се обслужват приоритетно.
Бутонът е обозначен с надпис, както на български език, така и на брайлова азбука за незрящи и е разположен на адекватна за клиенти с двигателни проблеми височина.
Въвеждането на система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение е поредна стъпка в усилията на „Софийска вода“, част от Веолия, да бъде достъпна и на разположение на всички свои клиенти. 

Още новини
Еврокомисарят Вопке Хукстра посети пречиствателната станция за отпадъчни води на София

Еврокомисарят Вопке Хукстра посети пречиствателната станция за отпадъчни води на София

Единствената енергийно осигуряваща се станция за пречистване на отпадъчни води в България и региона бе част от работната визита на комисаря за климата, нулевите нетни емисии и чистия растеж

Подкаст "На x2 вОди": Регулациите провокират иновации

Комунални услуги и иновации - една неочаквано добра комбинация! Не вярвате?...

Хартиена фактура на “Софийска вода” остава в миналото

Хартиена фактура на “Софийска вода” остава в миналото

Софийският ВиК оператор предвижда  промени в общите условия на дружеството,...

Подкастът на “Софийска вода” се завръща

Световният ден на водата тази година е посветен на опазването на ледниците. Как...