„Софийска вода“ приканва клиентите да подават самоотчети на водомерите си в удължения период на извънредно положение.

„Софийска вода“ приканва клиентите да подават самоотчети на водомерите си в удължения период на извънредно положение.

„Софийска вода“ напомня на всички клиенти, че продължава да приема самоотчет на водомерите.


12.08.2020

Какво е важно да знаем, за да бъдат приети данните ни от системата?


- данните от водомерите могат да бъдат приети и придвижени, само ако са подадени в рамките на отчетния период. Можем да разберем за отчетния период директно през личния си профил на сайта, от фактурата, на безплатния денонощен телефон 0800 121 21 или през формата за контакт - раздел Въпроси, където е необходимо да се посочи клиентски номер или адрес.  

- Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“  ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.

- За да подадем правилно данните от водомерите си, е необходимо да посочим само фабричния номер на водомера и/или номера на пломбата му, и неговите показания: само цифрите от полето за кубически метри (обикновено те са най-едрите цифри от водомера в черно, без трите червени цифри, ако има такива, или допълнителни по-малки цифри от циферблата)  

С цел да запази здравето на служителите и клиентите си, „Софийска вода“ още веднъж препоръчва да се възползваме и от всички начини на безкасово плащане, предоставени от дружеството  чрез интернет, банкомати и терминали, директно от разплащателна сметка, по банков път с превод на сметка към „Софийска вода“ или по телефона (e-pay, voice, A1 wallet).

Какво още можем да направим онлайн и какви допълнителни услуги са достъпни към момента?
Промяна на партида през сайта на компанията. В периода до 16 април 2020 онлайн услугата остава безплатна и за всички клиенти, които са пропусналия законен срок от 30 дни след промяна на адрес да направят това.
Проектантски услуги
Технически услуги с предварителна консултация и предварително уговорено посещение в точен час в Център за услуги.

 

V Скорост m/s

D (диаметър) mm

m3/час

m3/ден

m3/мес.

m3/год.

1

(13mm) 1/2"

0,5

2,87

86

1032

1

(19mm) 3/4"

1,0

6,13

184

2208

1

(25mm) 1"

1,8

10,60

318

3816

1

(32mm) 1 1/4"

2,9

17,37

521

6252

1

(38mm) 1 1/2"

4,1

24,50

735

8820

1

(50mm) 2"

7,1

42,40

1272

15264

1

(63mm) 2 1/2"

11,2

67,30

2019

24228

1

(80mm)

18,1

108,53

3256

39072

1

(100 mm)

28,3

169,57

5087

61044

1

(125 mm)

44,2

264,93

7948

95376

1

(150 mm)

63,6

381,50

11445

137340

 

 

Още новини
Аварийно спиране на водата в с. Герман и с. Лозен

Аварийно спиране на водата в с. Герман и с. Лозен

Поради възникнала авария на ул. "Патриарх Герман" се налага спиране на...

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

Взимат се мерки за ограничаване на засегнат участък от река Новачица

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Дружеството актуализира цените на услугите си от 1 октомври 2024

„Софийска вода“  представи резултати от кампанията си за проверка на случаи с високо общо потребление пред домоуправители

„Софийска вода“ представи резултати от кампанията си за проверка на случаи с високо общо потребление пред домоуправители

На работната среща бяха обсъдени и актуални въпроси в комуникацията между дружеството и представителите на етажната собственост