„Софийска вода“ АД осигурява непрекъснатост на някои технически услуги за клиентите си с предварителен график

„Софийска вода“ АД осигурява непрекъснатост на някои технически услуги за клиентите си с предварителен график

От понеделник, 30 март 2020 г., „Софийска вода“, част от Веолия, обособява Центъра за обслужване на клиенти в Бизнес парк София за извършване на някои технически услуги


28.03.2020

От понеделник, 30 март 2020 г., „Софийска вода“, част от Веолия, обособява място в Центъра за обслужване на клиенти (ЦОК) в Бизнес парк София специално за извършване на някои технически  услуги (входът е откъм бул. „Ал. Малинов“). Работното му време ще бъде от 08:00 до 17:00 часа, с прекъсване от 12:00 до 13:00 часа за целите на дезинфекция на офис пространството.

Ще се извършват само посочените по-долу технически услуги и ще се сключват споразумения за разсрочено плащане. Няма да се предоставят справки и плащания по отделни сметки.

За да се гарантира безопасността на нашите клиенти и служителите ни, и спазвайки разпорежданията на здравния министър Кирил Ананиев и кмета на София Йорданка Фандъкова, посещенията ще се извършват единствено с предварително записан час на телефон +359 884 309 330 или на e-mail: CSCTechnical@sofiyskavoda.bg
Техническите услуги, които ще се извършват, са
:

- Издаване на изходни данни за проектиране на отклонения от "ВиК" мрежи (само ако за имота има издадени предварителни данни в рамките на предходните 12 месеца);

- Преиздаване на изходни данни за проектиране, поради изтекъл срок или настъпили градоустройствени промени (само ако за имота има издадени предварителни данни в рамките на предходните 12 месеца);

- Съгласуване на работен проект за сградно водопроводно или канализационно отклонение;

- Съгласуване на стандартен работен проект за сградно водопроводно и сградно канализационно отклонение;

- Съгласуване на проекти за улични водопроводи и съоръжения;

- Съгласуване на проекти за улични канали, колектори и съоръжения;

- Становище за вътрешно преустройство по отношение на сградно водопроводно или канализационно отклонение;

- Сключване на договор за присъединяване по чл.84 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).

За да гарантира сигурността на клиентите и служителите си, „Софийска вода“ призовава всички посетители да носят предпазни средства при посещение на Центъра за обслужване.

Услугите ще могат да бъдат заплащани само чрез ПОС терминал, за да се гарантира минимален контакт между клиентите и служителите на „Софийска вода“ АД.
От „Софийска вода“, част от Веолия, бихме искали да Ви призовем да се възползвате максимално от онлайн услугите ни в името на общата ни безопасност. 
 

Още новини
Уикенд в луксозeн хотел срещу абонамент за електронна фактура е  лятното предизвикателство на „Софийска вода“

Уикенд в луксозeн хотел срещу абонамент за електронна фактура е лятното предизвикателство на „Софийска вода“

Всички клиенти на “Софийска вода”, които се регистрират за получаване на...

Как се начисляват т.нар. „общи нужди“ в сметката за вода?

„Софийска вода“ отговаря на въпросите за този компонент от задълженията ни

Вода без опаковка: Чаша чешмяна вода с кафето е въпрос на гостоприемство в Европа

Вода без опаковка: Чаша чешмяна вода с кафето е въпрос на гостоприемство в Европа

„Софийска вода“ дава стикер на заведенията, които предлагат чешмяна вода

Какво пише във фактурата за вода?

Софийска вода разяснява какво значи всеки ред от фактурата