Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19


06.11.2020

Във връзка с налагаща се реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19  Центърът за обслужване на клиенти (ЦОК) в МегаМол, ж.к. „Люлин“, както и този в сградата на НАГ временно затварят. Това дава възможност за оптимизиране на екипната работа и гарантира взаимозаменяемостта на служителите, пряко обслужващи клиентите ни. Мярката е свързана и с необходимостта от стриктно спазване на здравните разпоредби.

Работното време на другите два центъра остава следното:

  • ж.к. „Младост“ 4, Бизнес парк – от понеделник до петък, от 08:00 до 17:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • ЦУМ – от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • Извиняваме се за причиненото неудобство! След нормализиране на епидемиологичната обстановка ще бъде възстановен обичайния график на работа.
     
Още новини

Отборът на „Софийска вода“ и Веолия България отбеляза 10 години на Софийския маратон този уикенд

Тазгодишното издание на Софийския маратон е и юбилейно за отбора на „Софийска...

Отстраняване на няколко аварии налага спиране  на водоподаването по „Рилски водопровод“

Отстраняване на няколко аварии налага спиране на водоподаването по „Рилски водопровод“

Във връзка с отстраняване на четири аварии по „Рилски водопровод“ се налага...

"Софийска вода" АД продава 13 броя  употребявани моторни превозни средства

"Софийска вода" АД продава 13 броя употребявани моторни превозни средства

"Софийска вода" АД обявява търг за 13 броя използвани и употребявани моторни...