Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19


06.11.2020

Във връзка с налагаща се реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19  Центърът за обслужване на клиенти (ЦОК) в МегаМол, ж.к. „Люлин“, както и този в сградата на НАГ временно затварят. Това дава възможност за оптимизиране на екипната работа и гарантира взаимозаменяемостта на служителите, пряко обслужващи клиентите ни. Мярката е свързана и с необходимостта от стриктно спазване на здравните разпоредби.

Работното време на другите два центъра остава следното:

  • ж.к. „Младост“ 4, Бизнес парк – от понеделник до петък, от 08:00 до 17:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • ЦУМ – от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • Извиняваме се за причиненото неудобство! След нормализиране на епидемиологичната обстановка ще бъде възстановен обичайния график на работа.
     
Още новини

Подкаст "На х 2 вОди": Мисия "Доброволец"

В последните години България поставя рекорди по отношение на броя на пожарите,...

Как да се присъединим към ВиК мрежата - стъпка по стъпка

Как да се присъединим към ВиК мрежата - стъпка по стъпка

“Софийска вода” въвежда ново улеснение за клиентите си като публикува на...

Веолия получи зелена светлина от Столична община за изграждане на 2 малки ВЕЦ-а

Веолия получи зелена светлина от Столична община за изграждане на 2 малки ВЕЦ-а

Кметът на София Васил Терзиев и регионалният директор на „Веолия“за България,...