Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19


06.11.2020

Във връзка с налагаща се реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19  Центърът за обслужване на клиенти (ЦОК) в МегаМол, ж.к. „Люлин“, както и този в сградата на НАГ временно затварят. Това дава възможност за оптимизиране на екипната работа и гарантира взаимозаменяемостта на служителите, пряко обслужващи клиентите ни. Мярката е свързана и с необходимостта от стриктно спазване на здравните разпоредби.

Работното време на другите два центъра остава следното:

  • ж.к. „Младост“ 4, Бизнес парк – от понеделник до петък, от 08:00 до 17:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • ЦУМ – от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • Извиняваме се за причиненото неудобство! След нормализиране на епидемиологичната обстановка ще бъде възстановен обичайния график на работа.
     
Още новини
Ценово предложение на "Софийска вода" АД за Бизнес план 2022-2026 г.

Ценово предложение на "Софийска вода" АД за Бизнес план 2022-2026 г.

В изпълнение на чл.18 от Наредбата за регулиране на цените на водоснабдителните...

Можем да помогнем на канала да си върши работата

Основната функция на канала е да отвежда безпрепятствено отпадъчните води към...

"Софийска вода" участва в демонстрационно събитие по случай професионалния празник на българските спасители

"Софийска вода" участва в демонстрационно събитие по случай професионалния празник на българските спасители

Екип "Обследване на големи колектори и теренна дейност" в "Софийска вода"...