Клиентите на „Софийска вода“ вече могат да заявят смяна на водомери онлайн

Клиентите на „Софийска вода“ вече могат да заявят смяна на водомери онлайн

Новата електронна услуга дава възможност директно за избор на ден и час за посещение от екип


16.11.2022

Заявка за подмяна на индивидуалните водомери е новата дигитална услуга, която „Софийска вода“, част от Веолия, предоставя от ноември. 
Функционалността е достъпна през клиентския профил на сайта на дружеството в раздел Е-услуги, като опцията дава възможност за избор на удобен за клиента ден и час.


 Заявяването на подмяна на водомер онлайн е само една от многото възможности, предоставяни в клиентските профили на интернет сайта на дружеството. Регистрацията на страницата дава възможност за проследяване на количествата използвана вода, подаване на самоотчет на водомерите, онлайн справка за фактурите за последните 24 месеца, безплатен абонамент за СМС известяване за планирани и аварийни спирания на водата в даден район, както и множество възможности за плащане, включително Pay by Click. 
Всички функционалности в клиентските профили на страницата на „Софийска вода“, част от Веолия, са налични и през мобилното приложение „Моята вода“ за Андроид и iOS.             

Още новини
“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

Взимат се мерки за ограничаване на засегнат участък от река Новачица

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Дружеството актуализира цените на услугите си от 1 октомври 2024

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Два други обекта на водното дружество отварят врати и в събота