Клиентите на „Софийска вода“ вече могат да заявят смяна на водомери онлайн

Клиентите на „Софийска вода“ вече могат да заявят смяна на водомери онлайн

Новата електронна услуга дава възможност директно за избор на ден и час за посещение от екип


16.11.2022

Заявка за подмяна на индивидуалните водомери е новата дигитална услуга, която „Софийска вода“, част от Веолия, предоставя от ноември. 
Функционалността е достъпна през клиентския профил на сайта на дружеството в раздел Е-услуги, като опцията дава възможност за избор на удобен за клиента ден и час.


 Заявяването на подмяна на водомер онлайн е само една от многото възможности, предоставяни в клиентските профили на интернет сайта на дружеството. Регистрацията на страницата дава възможност за проследяване на количествата използвана вода, подаване на самоотчет на водомерите, онлайн справка за фактурите за последните 24 месеца, безплатен абонамент за СМС известяване за планирани и аварийни спирания на водата в даден район, както и множество възможности за плащане, включително Pay by Click. 
Всички функционалности в клиентските профили на страницата на „Софийска вода“, част от Веолия, са налични и през мобилното приложение „Моята вода“ за Андроид и iOS.             

Още новини

Подкастът на “Софийска вода” се завръща

Световният ден на водата тази година е посветен на опазването на ледниците. Как...

Столичният ВиК оператор отбеляза Световния ден на водата с откриване на нова обществена чешма и кът за отдих в центъра на София
Веолия и Endeavor стартират партньорство в подкрепа на стартъп екосистемата в региона

Веолия и Endeavor стартират партньорство в подкрепа на стартъп екосистемата в региона

Проектът търси иновативни решения и е подкрепен от Столична община

ISO - официално призната гаранция за качество

ISO - официално призната гаранция за качество

Софийският воден оператор вече защити 5 ISO сертификата