Общувай бързо и лесно със „Софийска вода“ чрез дигиталните платформи на дружеството

Общувай бързо и лесно със „Софийска вода“ чрез дигиталните платформи на дружеството


05.07.2024

„Софийска вода“ напомня на своите клиенти, че онлайн услугите на дружеството дават възможност за бързо и лесно обслужване, без необходимост да посещавате физически офис. Чрез създаване или вход в личен профил на дигиталните платформи – сайт и мобилно приложение, имате достъп до голяма част от необходимите по процедурите на дружеството документи, както и възможност да следите месечното си потребление и да правите самоотчет.

Клиентските центрове на „Софийска вода“ работят с намален състав по време на летния сезон и дигиталните платформи са възможност да спестите време и усилия, независимо в коя точка на страната се намирате.

При неотложна необходимост да посетите клиентски център на „Софийска вода“ припомняме, че имате възможност да го направите на следните адреси:

ж.к. Люлин, бул. „Панчо Владигеров“ бл. 442

ж.к. Младост 4, Бизнес парк София, сграда 4

ул. Сердика 5, НАГ, Столична община

бул. Цар Борис III 159

бул. Мария Княгиня – Луиза 2

Допълнителна информация за локация и работно време можете да откриете в нашия  Виртуален информационен център

Вижте повече и как можете да се възползвате от нашите услуги от разстояните.

Още новини
Три паркоместа са осигурени за клиентите пред Центъра за обслужване в "Красно село"

Три паркоместа са осигурени за клиентите пред Центъра за обслужване в "Красно село"

Паркирането е позволено в работните дни от 08:30 ч. до 19:30 ч.

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Дружеството актуализира цените на услугите си от 1 октомври 2024

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Два други обекта на водното дружество отварят врати и в събота