Общувай бързо и лесно със „Софийска вода“ чрез дигиталните платформи на дружеството
„Софийска вода“ напомня на своите клиенти, че онлайн услугите на дружеството дават възможност за бързо и лесно обслужване, без необходимост да посещавате физически офис. Чрез създаване или вход в личен профил на дигиталните платформи – сайт и мобилно приложение, имате достъп до голяма част от необходимите по процедурите на дружеството документи, както и възможност да следите месечното си потребление и да правите самоотчет.
Клиентските центрове на „Софийска вода“ работят с намален състав по време на летния сезон и дигиталните платформи са възможност да спестите време и усилия, независимо в коя точка на страната се намирате.
При неотложна необходимост да посетите клиентски център на „Софийска вода“ припомняме, че имате възможност да го направите на следните адреси:
ж.к. Люлин, бул. „Панчо Владигеров“ бл. 442
ж.к. Младост 4, Бизнес парк София, сграда 4
ул. Сердика 5, НАГ, Столична община
бул. Цар Борис III 159
бул. Мария Княгиня – Луиза 2
Допълнителна информация за локация и работно време можете да откриете в нашия Виртуален информационен център
Вижте повече и как можете да се възползвате от нашите услуги от разстояните.