CCA25
"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.
Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ АД се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.
С цел развиване и поддържане на високо качество на услугите ни обявяваме свободна позиция в отдел "Клиентска удовлетвореност и стратегическо развитие" за длъжността Сътрудник "Телефонен център".
Функции и отговорности:
- Приема и регистрира клиентски запитвания по всички въпроси, свързани с дейността на „Софийска вода“ АД;
- Проследява информацията за експлоатационната и аварийната дейност на компанията;
- Въвежда всички необходими данни в използваните софтуерни системи - информация за аварии, заявки за услуги и други;
- Насочва сигнали от клиенти към съответните звена, имащи отношение по проблема;
- Осъществява изходящи обаждания при необходимост от предоставяне на допълнителна информация на клиента;
- Провежда изходящи анкети, свързани с проучване на клиентската удовлетвореност.
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно образование;
- Минимум 1 година опит в сферата на обслужване на клиенти;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office;
- Развити комуникативни и организационни умения;
- Ориентация към разрешаване на проблеми и сътрудничество;
- Способност за ефективна работа в екип.
Предимство:
- Умения за работа със специализиран софтуер SAP.
За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.
Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.
Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.
Като приобщаваща компания, "Софийска вода" АД поема ангажимент за многообразие и осигуряване на равни възможности за всички кандидати без дискриминация.