„Софийска вода” АД следи фактурираните количества вода във всяка сграда и при разлика между консумацията, отчетена по приходния (общия) водомер и сбора от индивидуалната консумация на всички обособени имоти, надхвърляща 20%, ние Ви информираме за това.
Ако във Вашия блок (етажна собственост) има над 20% разлика между отчетеното по приходния (общия) и по индивидуалните водомери, а се затруднявате да откриете причината за това, упълномощен представител на етажната собственост може да заяви създаване на комисия, съставена от представители на етажната собственост и „Софийска вода“ АД, за извършване на обстойна проверка на място за установяване на причините (по реда на чл. 25, ал. 5 и ал. 6 от Общите условия).
Услугата може да бъде заявена чрез подаване на заявление по образец и заплатена сума по ценоразпис, като разходите за извършване на проверката са за сметка на потребителите, когато в резултат на проверката се установят една или повече от следните причини:
- теч във вътрешната сградна инсталация;
- клиенти без монтирани водомери и таксувани на база;
- индивидуални водомери извън срок на метрологична проверка или с нарушена цялост;
- водомери с липсващи или скъсани пломби (оловна и/или пластмасова), или стикер;
- неизпълнени предписания от предишни констатации;
- неосигурен достъп до имоти и/или общия водомер по време на проверката;
- нерегистрирани потребители, вкл. за общо ползване (басейн, поливни системи, чешми и фонтани, и др.);
- неправилно монтирани или неизправни елементи по вътрешната инсталация (водомери, кранове, клапи, бойлери, хигиенни душове и др.)
- неизправни абонатна станция за топлофицираните сгради;
- нерегламентирано ползване и кражби (байпаси, манипулирани водомери и др.)
Заплатената сума за услугата се възстановява на заявителя при следните констатирани причини:
- липса или неизправен общ водомер на сградното-водопроводно отклонение (СВО);
- общ водомер извън срок на метрологична проверка;
- неизправни елементи по възела на общия водомер (първи и втори спирателен кран или възвратна клапа);
- грешен отчет на общия водомер;
- неизправен комуникационен модул за дистанционен отчет на общия водомер;
- неизправност в хидрофорните уредби, експлоатирани от дружеството.
Комисията извършва проверка и съставя протокол, в който отразява установените причини и предложенията за тяхното отстраняване.
Допълнителна информация можете да получите в нашите центрове за обслужване на клиенти или Телефонния ни център на номер 0800 121 21.
Услуга |
* Ценa без ДДС в лева
|
* Ценa с ДДС в лева
|
---|---|---|
Проверка от комисия при разлика между отчета на общия водомер и сбора на отчетите от индивидуалните водомери над 20% за един имот в етажната собственост
|
9.65
|
11.58
|
• Клиентски номер;
• Попълнено заявление за съставяне на комисия.
Услуга |
* Ценa без ДДС в лева
|
* Ценa с ДДС в лева
|
---|---|---|
Проверка от комисия при разлика между отчета на общия водомер и сбора на отчетите от индивидуалните водомери над 20% за един имот в етажната собственост
|
9.65
|
11.58
|