Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19


06.11.2020

Във връзка с налагаща се реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19  Центърът за обслужване на клиенти (ЦОК) в МегаМол, ж.к. „Люлин“, както и този в сградата на НАГ временно затварят. Това дава възможност за оптимизиране на екипната работа и гарантира взаимозаменяемостта на служителите, пряко обслужващи клиентите ни. Мярката е свързана и с необходимостта от стриктно спазване на здравните разпоредби.

Работното време на другите два центъра остава следното:

  • ж.к. „Младост“ 4, Бизнес парк – от понеделник до петък, от 08:00 до 17:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • ЦУМ – от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • Извиняваме се за причиненото неудобство! След нормализиране на епидемиологичната обстановка ще бъде възстановен обичайния график на работа.
     
Още новини
Веолия получи зелена светлина от Столична община за изграждане на 2 малки ВЕЦ-а

Веолия получи зелена светлина от Столична община за изграждане на 2 малки ВЕЦ-а

Кметът на София Васил Терзиев и регионалният директор на „Веолия“за България,...

Подкаст "На х 2 вОди": Климатични вълни: От екосистемите до чашата вода

В края на май и началото на юни получихме сигнали за леки промени във вкуса и...

Временни смущения на водоподаването в част от южните квартали на столицата

Временни смущения на водоподаването в част от южните квартали на столицата

Във връзка с отстраняване на авария на стратегически водопровод под ул....

Информация за възможни промени в миризмата и вкуса на водата

Информация за възможни промени в миризмата и вкуса на водата

Питейната вода в града отговаря на всички нормативно заложени изисквания