Администратор "Корпоративни приложения"

ACCBO25

„Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.

Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ АД се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.

С цел поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме свободна позиция в отдел "ИТ операции“ за длъжността Администратор "Корпоративни приложения".

Функции и отговорности: 

  • Осигурява комплексна и качествена експлоатация на корпоративните приложения, използвани в компанията;
  • Инсталира, конфигурира и администрира софтуерни приложения;
  • Анализира функционирането на корпоративните приложения и докладва за повреди в системите;
  • Извършва дейности по администриране, поддръжка и мониторинг на приложенията в компанията (GIS, Altitude и др.);
  • Регистрира и разрешава технически проблеми със софтуерни приложения и системи;
  • Обслужва вътрешните клиенти при използване на информационните услуги и подпомага намирането на решения при възникнали казуси;
  • Предлага идеи за усъвършенстване на работните процеси за експлоатация на приложенията;
  • Внедрява и спазва установените процедури и инструкции, свързани с използваните корпоративни приложения;
  • Документира всички действия и задания. 

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено висше образование в сферата на информационните технологии, компютърните науки или друга релевантна;
  • Минимум 1 година опит в администрирането на корпоративни приложения;
  • Умения за инсталиране и конфигуриране на софтуерни апликации;
  • Отлични познания за методите на откриване и разрешаване на проблеми при работата на корпоративните приложения;
  • Добри познания по Linux и Windows базирани операционни системи;
  • Много добро ниво на владеене на английски език - писмено и говоримо;
  • Способност за ефективна организация на времето в динамична работна среда;
  • Развити комуникативни умения.

Предимство:

  • Опит с MS SQL Server и/или T-SQL.

За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.

Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.

Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.

Като приобщаваща компания, "Софийска вода" АД поема ангажимент за многообразие и осигуряване на равни възможности за всички кандидати без дискриминация. 

Форма за кандидатстване

Въведете телефонния си номер след нулата

Образование
Сфера на професионални интереси

(Моля, изберете до 3 от посочените професионални интереси)

Полетата маркирани със звездичка (*) са задължителни.